29 Ağustos 2007 Çarşamba

ingilizce xp yi türkçe yapma

Laptop’unuzda recovery bölümü var ve laptop amerikadan geldiği için içerisinde ingilizce xp var recovery bölümünü silmek istemiyorsunuz yada elinize bir şekilde ORJİNAL ingilizce Windows XP geçti. Kopya Türkçe xp yüklemektense İngilizce olanı kurmayı tercih ediyorsunuz vede keşke Türkçe olsaydı diyorsunuz. Microsoft un yayınladığı Mui paketi sizler için. Bu program ile sisteminizi Türkçe yapabilir ve sistem ile otomatik gelen ispanyolca,fransızca, vs dilleri fazla yer kaplamaması açısından silebilirsiniz. Microsoft’un sitesi yada anadolu universitesi ftp server’ından çok yawaş yükleme yapılabildiği için kendiminde kullandığım bu paketi rapidshare e ekledim. İşine yarıyacaklar olduğuna eminim. Unutmaın PC nizin recovery bölümünü silip başka dilde bir sistem yüklediğinizde driver problemleri yaşanabiliyor. Yada format atmak için vakit harcamanız bu pogram ile önleniyor. Üstelik program microsoft imzalı ve windows xp nizi %95 dolaylrında Türkçeleştirirken mevcut programlarınızı etkilemiyor. Ama tek bir gereksinim kalıyor size ingilizce sisteminize daha önceden nasıl ingilizce program yüklüyorsanız bu paketten sonrada ingilizce olarak yüklemelisiniz. (internet explorer ve media player 11 için yani microsoft imzalı programlar için.) Tabiki ben yine sizleri düşündüm ve bu konuya daha sonra (hastahane’ye gitmem gerektiği için şuan değil) Windows media player 11 ve internet explorer 7nin Türkçe mui paketlerinide ekleyeceğim. Bir problemyaşayanlar olursa ki hiç sanmıyorum bana danışabilirsiniz.

Windows XP Türkçeleştirme Paketi Buyrun Burdan indirin!!!

http://rapidshare.com/files/47684658/TR.MUI_rroyy.rar

1 yorum:

rroyy dedi ki...

Yaws alıntı ypmıssınız güzel güle güle kullanın ama yani hastahaneye giden ben :D alıntı yapılan bütün sitelerde hastahaneye gideceğimi bile alıntı yapmışsınız:D Ama yinede faydalı bir paylaşımdır. Herkez sorunsuz yükleyebiliir.

rroyy

Blogumuz Sizce Nasıl?